Kanser Portalı | Onkoloji Danışma ve Dayanışma Platformu

www. Kanser Takip .com

 


                                 

                                     Kanser Takip

 

Ana Sayfa | Soru sor | Cevap okuErken teşhisHasta takip  | Kanser Bilgi | İletişim  


Soru:

 Annem 48 yasinda ocak ayında  mide kanseri ameliyat
oldu 3/2 si alindi simdi 5 gün kemoterapi gördü 15 gün sonra isin tedavisi görecek
. kemoterapiye kadar çok iiyidi. kemoterapiden sonra mide bulantisi ates halsizlik
üsüme belirtileri olusmaya basladi . Kardesime bu arad vitamin ve kan haplari
verebilirmiyiz . direncini artirmak için mide bulantisi baslayinca istahi azaldi.
ne yapmamiz gerekiyor. birseyler yapmak istiyorum
ayrica bogazlari agriyor. hava çok soguk oldugu içinde evden disari doktora
çikarmak istemiyoruz agumentin gibi antibiyotik verebilirmiyiz.


Kansertakip.com:

Merhaba, kemoterapi sırasında doktorunuza danılarak vitamin kullanabilirsiniz. Kemoterapide beslenme sorunları görülebilir. Bu durumda kilo kaybına izin vermeden tedbir almak gerekiyor. Gerekirse besleyici mamalar kullanılabilir. Boğaz ağrısının öncelikle doktor tarafından kontrol edilip buna göre ilaç kullanılmalı  .Geçmiş olsun.

Ana Sayfa

 

 

  


Soru sor  Cevap oku    Erken teşhis    Hasta takip    Kanser bilgi     İletişim     Kanser Forum    Kanser ve Beslenme    Kanser de Son Gelişmeler    Uzman Görüşü  Makaleler (Kanser Hakkında Tüm Bilgiler)    Tüm Haberler   Kanser Tedavi Merkezleri    Resmi Kanser Kuruluşları    Radyoterapi   Kemoterapi    Onkoloji   Check up ve kanser tarama     Online doktor   Check Up Kampanyası

 

Kanser ve Beslenme


Kanser Forum


Akciğer Kanseri


Beyin Kanseri


Cilt Kanseri


Erkek Üreme Sistemi Kanserleri


Diğer Kanserler


Jinekolojik Kanserler


Bağırsak Kanseri Kolon - Rektum


Larinks Kanseri |Gırtlak - Boğaz|


Lenfoma

Lenf bezi kanseri


Meme Kanseri


Mide Kanseri


Prostat  Mesane Kanseri


Tiroid Kanseri